Training Proactief en klantgericht bellen

Ben jij werkzaam als commerciële of servicegerichte medewerker en merk je dat je het lastig vindt om de telefoon op te pakken, omdat bijvoorbeeld jouw persoonlijke overtuigingen in de weg zitten? Dan biedt de praktische training ‘Proactief en klantgericht bellen’ wellicht een oplossing voor jou. Je leert gedurende de training een proactieve en vooral klantgerichte houding aan te nemen, er komen relevante commerciële gesprekstechnieken aan bod en je leert daarnaast structuur aan te brengen in een telefoongesprek.

Klik onderstaand op ‘details’ voor meer informatie.

Beschikbare data:

Getoonde prijzen zijn excl. BTW

Training Proactief en klantgericht bellen€ 1035,-

Nader Te Bepalen

In overleg

10 personen

Meer informatie?

Heeft u een vraag of wenst u meer informatie? Wij staan u graag te woord!

Daarom Advance Groep

  • Jarenlange expertise
  • Blended learning
  • Werkzaam met DISC
  • Maatwerk coaching
  • Sectorspecifieke assessments