William Kurvers, Manager CS

William Kurvers, Manager CS
De samenwerking met Advance Groep heeft een positieve invloed gehad op het gehele verandertraject binnen onze organisatie.

De afgelopen 2 jaar heeft onze Customer Service een transitie ondergaan van een re-actieve cost centre naar een pro-actieve value added service centre met eigen commerciële sales activiteiten. Wij hebben hierbij samengewerkt met - en de medewerkers/sters laten trainen en coachen door Advance Groep op gebied van Klantgerichtheid en Customer insight. Deze samenwerking en trainingen hebben voor ons meer dan bijgedragen aan en een positieve invloed gehad op het gehele verandertraject. Het op maat gemaakte programma, de bedrijfsspecifieke ontwikkelde trainingen, het inzetten van Insight Dicscovery persoonlijkheidsprofielen en de deskundigheid en flexibiliteit van de trainer van Advance Groep waren passende middelen in dit personele vraagstuk.

Gepubliceerd op 00:00 13-02-2013, | Views: 291 - Reacties: 0 - Likes: 0

Reacties ( 0 )

Er zijn nog geen reacties

Reageer

Log in om te reageren

Advance Groep Locaties
Contact Informatie
Advance Groep
Kerkeind 22
5076 AC Haaren (N-Br)
Wij staan altijd voor u klaar
+31 (0) 411 64 70 00
Stuur ons een e-mail
Advance Groep is onderdeel van Gilde-BT
Social Media
Erkenningen
Copyright 2017 © Advance. All rights reserved.
Disclaimer   |   Privacy  |   Algemene voorwaarden  |   Inloggen